2011. július 7., csütörtök

WTI long ma harmadszor

Hát ez már rázós volt. USA nyitás után folyamatosan figyeltem a piacot és ahelyett, hogy feljebb vittem volna a Dow limit vételemet (12.664), vagy megvettem volna 12.680 körül piacin a három lotomat, csak néztem, hogy kapaszkodik egyre feljebb az index. Nem szálltam be. Figyelmemet az olaj is lekötötte, s pont akkor, amikor meglongoltam volna, beütötték az aranyat és nem mertem lépni, pedig akkor tépték ki 98,32-ről tíz perc alatt 99-ig. A teteje ma az olajnak 99,37 volt és amikor visszajött 99 alá, elkezdtem vásárolni. Hát nem így terveztem, sajnos az első vételem után ugyan megrántották, de nem ment el a céláramig, így lejtmenetben még bővítettem a csomagomat.

A számok: volt 2 lot WTI-m 98,95-ről piaci áron, majd 1 lot 98,60-ról szintén piaci áron, majd 1 lot 98,50-ről limittel és végül piaci áron nyomtam rá 1 lot vételre 98,05-ön. Szerencsére volt egy pillanat, amikor ki tudtam szállni egészségesen, némi plusszal, ugyanis egyszerre adtam el az 5 lotomat 98,70-en, limittel, mely így nettó +24 Dollárt hozott. Ez körülbelül két és fél órával ezelőtt történt, azért pakoltam ki, mert itt egyszerűen nem engedték tovább az olajat, pedig a Dow már az egekben, 12.750 felett járt.

A céláram a vásárláskor 99,95 volt, miután kiszálltam, 98,40-ig is beütötték, most éppen 98,74, tehát már kezd alakulni. Hát ilyen ez kérem, de éjszaka inkább aludni szeretek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése