2011. július 7., csütörtök

Csötörtök délelőti óvatoskodás

Reggel, amikor megláttam a Dow-t 12.675-ön, amit hétkor még 12.684-ig is elrántottak, na mondom, itt aztán nincs megállás, de Európa és az Euró ahogy tegnap is, mérsékletességre szólított fel és szépen elkezdtek az indexek lejtmenetbe kapcsolni.

Délelőtt arra gondoltam, vennék egy kis Daxot, már oly régen kereskedtem vele, s betettem limit vételeket jellemzően 50 környékére, de sokszor módosítottam, majd kivettem őket. Majd végül, miután úgy éreztem, megfogják, piaci áron vettem 3 lotot 7.456,5-ön. Pár perc múlva kitépték az olajat, s amikor visszaeresztett, vettem szintén piaci áron 2 lotot  97,46-on. Az olajban bíztam, talán nem véletlenül rántották meg, de hamarosan be kellett látnom, kis plusszal mindkét pozit zárnom kell. Így is tettem, először a 2 lot WTI-t adtam el limittel 97,58-on, eredménye nettó +16 Dollár, majd a 3 lot Daxot adtan el szintén limittel, 10 ponttal feljebb, 7.466,5-ön, eredménye nettó +35 Dollár.

Ez a két kis trade együtt 51 Dollárral növelte meg a számlám egyenlegét, mely így most 10.484 USD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése