2011. július 19., kedd

Enyhülő nyomás

Pénteken még azt írtam, egész szépen alakult minden USA zárásra, s reméltem, nem fognak kitalálni semmiféle őrültséget hétvégén. Hát megcsinálták. Ezt az összevissza, átgondolatlanul tett nyilatkozatokat nem nagyon szereti a piac. Európa ismét kitett magáért, magával rántotta a világot a mélybe.

Akik figyelmesen olvasnak, tudhatták, nehéz napom volt tegnap, mert már megnövelt pozíciókkal voltam kint a pályán. Elérkeztünk a szintekhez, melyek kitűnő támaszként funkcionáltak, kezdtem kicsit megnyugodni, s ahogy jöttek a jó vállalati eredmények tegnap késő este és már 12.400 fölé pakolták a Dow-t, nagy nyugalommal mentem el aludni.

A kellemes meglepetések a mai napon folytatódtak, s a hosszabb távú céláramat, a 13.000-et ebben a helyzetben nem vehetem komolyan, de most még úgy éreztem, a 12.678-ast sem. A limit eladásom itt volt tehát, de volt még közben 12.616-on stop vételem, mindkettőt kivettem, mert úgy döntöttem, ezen a szinten, 600 közelében inkább kipakolom a csomagot és csökkentem a kitettségemet, ergó növelem a mozgásteremet.

A mai napon este tehát zártam néhány pozíciót, íme a részletek. Volt US30 longom 2 lot limittel 12.438-ról, 2 lot limittel 12.546-ról, 2 lot limittel 12.564-ről, 2 lot piaci áron 12.582-ről és 2 lot limittel 12.594-ről. Ezt a 10 lotot egyben adtam el limittel 12.580-on, mely a jutalékok és a több napon át tartás után nettó +250 Dollárt hozott. Kiszálltam még két DE30 poziból, 1 lotom volt limittel 7.154-ről, melyet piaci áron adtam el 7.218,3-on, itt is a jutalékok és a több napon át tartás miatt kevesebb pénzt, de így is nettó +78 Dollárt hozva ezzel a konyhára, valamint volt még 2 lotom limittel 7.192-ről, melyet szintén piaci áron adtam el, szintén 7.218,3-on, ez a trade a juti és a több napos tartás ellenére is nettó +50 Dollárt hozott.

A Dow-nál megálló a 12.600, amikor először 593-ig rántották, törekedtem egy elfogadható árú biztonsági eladásra, ezért pakoltam ki a fent elmlített áron, s ezzel egyidőben rámoltam ki a Daxokat is. Maradt még Dax pozim jócskán, nem fogok unatkozni a következő napokon sem...

Ismét hangsúlyozom, a lezárt trade-eket tekintve közlöm a számlálóállásomat, mely most 11.760 USD-t mutat.

4 megjegyzés:

  1. BpForex ProTraderen nekem mindíg FIFO elv alapján, az előbb nyitott pozikat zárja, Te hogy tudtad ezt kikerülni?

    VálaszTörlés
  2. Szia StLui!

    Való igaz, FIFO alapján pakolja ki a pozíciókat, ha részben, illetve több tételben zársz.

    Lehet egyesével is lezárni minden pozit, ha a nyitott pozícióknál jobb klikkel rákattintasz az adott sorra, pozícióra és kiválasztod a pozíció zárását piaci áron. Ekkor csak ezt a pozíciót fogja lezárni.

    Én így tudtam kikerülni, hogy a veszteséges pozíciókat ne zárjam.

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés
  3. És valóban, sikerült, köszi a tippet!

    VálaszTörlés
  4. Szia StLui!

    Szívesen, mindig, mindenkor :)

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés