2011. július 2., szombat

Statisztika 2011.06.

Ennek a hónapnak a legnagyobb durranása vitathatatlanul a 10.000 Dolláros egyenleg elérése volt. Az utazásomról visszatérve majdnem hó közepén kereskedtem először, s mindössze 10 nap alatt, tehát egy harmad hónap alatt értem el ezt az eredményt. Ha az eredményesség felől közelítem meg, be kell valljam, hibáztam, hogy nem használtam ki ezt az őrült longot az utóbbi napokban, bizony emiatt kritikával illethetem magamat és őszintén szólva kissé bánt is, hogy lemaradtam minderről, mert elég jó lehetőséget hagytam ki. Persze jogos, utólag már mindent meg lehet érteni, minden mozgást meg lehet magyarázni.

Jöjjenek a számok; a júniust 8.744,51 Dollárral indítottam, s 10.000,35 Dollárral fejeztem be. Ez 14,36 %-os plusz. Ebben az időszakban 145,80 USD jutalékot és 33,99 USD finanszírozási költséget vontak le. Ez a hónap is "szűz" maradt, nem volt bukó trade, 10 sikeres üzletet zártam le.

A blog alján található táblázatba a májusi szám sajnos most is - mint eddig mindig, - pirossal került be, mert elmaradt a tervemtől, mely egyre csak távolodik, csak távolodik tőlem...

Természetesen most sem hiányozhat a grafikon, mely napi bontásban mutatja a pozíciók zárása utáni, illetve az aznapi záró egyenlegeket. A hétvégék ezúttal is benne vannak.


Jó szelet kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem kell rosszul érezd magad emiatt.Tartottad magad a elhatározásodhoz. Ami most ezzel járt.
    Úgy gondolom fogunk még itt látni olyan heteket, ahol behozod a lemaradást a tervhez képest.

    Ehhez jó szelet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Szia Zoli!

    Köszi a vígasztalást, én is remélem, lesznek még kitűnő lehetőségek, illetve kiismerhető piacmozgások, amiket meg tudok lovagolni :).

    Csak ügyesen a placcon, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés