2011. július 27., szerda

Kozmetikázás

Valójában nem terveztem kereskedést ma sem, de az árak ilyen mértékű változása belépésre ösztökélt. Azt viszont végképp nem értem, ha ordít a short, sőt még tegnap le is írom a 12.400 alatti Dow-t, akkor miért nem shortolom meg? Nem igazán tudom megmagyarázni, kis mentségként talán a Dax délutánig tartó erejét tudnám felhozni. Bizony ma nem a Daxon múlott, hogy ennyit esett, a németek egyértelműen meneteltek volna, ha mások a körülmények.

Ehelyett longoltam, mert ezt a szintet úgy gondoltam, megveszik. Először a Dow limit vételem teljesült, miután feltépték 400 fölé és visszajött. Vettem 3 lotot 12.400-on, s ezzel egyidőben Daxot is, 3 lotot szintén limittel 7.242-es áron. Ahogy tudtam, ki is pakoltam őket kis pluszban, mindkettőt limittel adtam el, a Dow-t 12.412-es áron, a Daxot 7.246-on adtam el. Előbbi nettó +28 Dollárt, utóbbi nettó +10 Dollárt hozott a konyhára.

Miközben elkezdtem írni a bejegyzést, ismét longra ragadtattam el magamat, Dow-t longoltam, piaci áron vettem 4 lotot 12.325-ön, majd limittel vettem még hozzá 2 lotot 12.305-ön, s a 6 lotot egyben 12.325-ön adtam el, melynek eredménye nettó +28 Dollár. A mai napon így összesen 66 Dollárral növeltem meg a számlám egyenlegét, mely pillanatnyilag 12.608 USD.

Az egészből azt a következtetést vonhatom le, hogy ismét meg kellene tanulnom shortolni, illetve ezekben a helyzetekben bátrabban rá kellene tenyerelni az eladás gombra.

Folytatás valószínűleg augusztusban, addig is kellemes nyarat kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Szia CK:)

    Kellemes pihenést erre a néhány napra:)
    További sok sikert!

    Dávid Csabi

    VálaszTörlés
  2. Szia Csabi :)

    Köszönöm szépen ismét a biztatásodat!

    Neked is jó nyaralást kívánok!

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés