2011. július 1., péntek

Szolid, de nem éppen kockázatmentes shortolás

Visszanézve az elmúlt napokra, igaz, nagyon sok dolgom volt, követték egymást a megbeszélések, a másik munkámban is feltorlódtak az intéznivalók, de azért amikor nyolcvan százalékos valószínűséggel el lehet csípni longgal a Daxban 25-30 pöttyöt, a Dow-ban 40-50-et naponta, nem beszélve arról, ha napon túlra is átviszem a longot, azért lehettem volna magammal engedékenyebb, s hozzányúlhattam volna a számlához. Ugye elhatároztam, már nem piszkálom hó végéig, s nem is tettem meg, ez nagyon nagy önfegyelemre vall. Természetesen sokat segített ennek betartásában az elért eredmény, féltettem, óvtam ezt a 10.000 USD-t.

A címből egyértelműen kiderül, ma hozzányúltam a placchoz. Meg kell mondjam, hibás döntés volt, péntek lévén, ekkora longban, amikor egymást tapossák a vevők, jön az Independence Day, s ha bármilyen jó hír van, amiben tudnak kapaszkodni, mehet tovább minden felfelé. Amikor most írom a bejegyzést, hát a jó ISM miatt széttépték a piacot, a Dow nemrégiben 12.548-on is járt...

Visszatérve tehát a kereskedésemre, ma dél körül merészkedtem shortba, mert olyan mozgásokat tapasztaltam, amik miatt úgy éreztem, lehet egy kis korrekció lefelé. Piaci áron adtam el először 3 lot Dow-t 12.417-en, majd limittel 2 lotot 12.430-on. Ezzel párhuzamosan 3 lot Daxot adtam el piaci áron 7.376,5-ön, majd limittel 2 lotot 7.390,5-ön (itt 7.388-on volt bent a megbízás, de annyira beletéptek ekkor, hogy magasabb áron adta el). Pár óráig tartottam a pozikat, a legnagyobb mínuszom kétszáz dolcsi volt, a legnagyobb plusz pont akkor, amikor zártam. Minden pozíciót telefonról nyitottam és telefonról is zártam, az 5 lot Dow-t limittel egyben vettem vissza 12.408-on, eredménye nettó +59 Dollár, az 5 lot Daxot szintén egyben vettem vissza, 7.376-on, eredménye nettó +32 Dollár.

Itt most nem az az érdekes, hogy kicsi a plusz, hát igen, kicsi, de ha most ránézek a grafikonokra, bizony, vaskos mínuszban ülnék, ha nem zárok. Már nyitás után átértékeltem a helyzetet és arra törekedtem, elfogadható plusszal azonnal, de azonnal kipattanjak ezekből a pozíciókból. A Dow egyébként mindössze két ponttal bökött le lejjebb, mint ahol visszavettem, a Daxban ugyan volt még pár pont (kb. 8) lefele, de be kell valljam, óriási szerencsém volt most a zárással.

Ezek a trade-ek 91 Dollárral növelték meg a számlám egyenlegét, de sajnos ma biztosításra levont a WHSelfinvest 53 Dollárt, ezért csak 38 Dollárral mutat többet a számlálóm, mely most így 10.038-on áll.

Kellemes hétvégét kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése