2011. július 8., péntek

Egy forró nyári péntek délelőtt

Minek kereskedni? Visszanéztem az elmúlt napokat, hétfőn, mivel Függetlenség Napja volt az USÁ-ban, nem kereskedtem, kedden vásárlás közben longoltam olajat, melyet szép plusszal zártam, szerdán is tettem hozzá a számlához, meg volt ugye a tegnapi nap, melynek a vége eléggé izzadósra sikeredett, talán ekkor dolgoztam meg igazán a keddi viszonylag könnyebben bezsákolt pénzért is. Bevallom, el is fáradtam tegnap estére, mert sok-sok időt töltöttem a monitor előtt, nagyon sok ideig csak néztem és ezerszer elvetettem a pozícióba lépést. Ezeken a napokon átlagosan kettő százalékot tettem hozzá a számlámhoz, amivel teljesen elégedett lehetek.

Ma reggel már látszott, nagy volatilitásra nem számíthatunk az indexek tekintetében, s egy pont után úgy döntöttem, kikapcsolom a programot, mert - bár vannak belekapások -, egyelőre nem érzem az irányt felfelé. Mérlegelni kell ilyenkor azt is, érdemes-e azért a pár pontért kockáztatni. Utólag visszanézve az aranyban, ezüstben volt szép mozgás, jól beütötték és határozottan gyengélkedik az Euró is, EUR/USD esetében a tetőről, 1,4360-ról, majd a letöréskor, 1,4332-ről lehetett ma short pozíciót nyitni, illetve bővíteni a meglévőt. Nem foglalkoztam mostanában a jurododóval, ezért nem is nyúltam hozzá.

Természetesen most is, mint mindig, vár a piac a jenkik iránymutatására, s ma is az a kérdés, van-e feljebb, jöhet-e hamarosan a csúcstámadás. Mire idáig eljutottam, szépen lejtmenetbe kapcsolt minden, ami teljesen érthető, most ez logikusnak tűnik, de ahogy tegnapelőtt, úgy ma délután is simán megfordulhat a széljárás.  Ismételten felhívom a figyelmeteket arra (s a magamét is persze), péntek van, egy rossz beragadt pozival elronthatjuk a hétvégét, tehát nagyon meg kell gondolni a pozíciónyitást.

Kellemes hétvégét és jó lubickolást kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Hi!
    15:14-kor kezdem írni a bejegyzést a blogba. Amiatt jegyzem ezt meg,mert nagyon gyorsan változnak az események…
    Nézem ezt a gyönyörű DAX elmozdulást short irányba, és a kérdésem is ehhez kapcsolódna: Ez már a short időszak kezdete?

    Tudom, hogy egy gyertya még nem jelent semmit, mégis az ilyen nagyon erős elmozdulás már csak jelent valamit?

    VálaszTörlés
  2. Szia Jedilovag!

    Épp most írtam meg a bejegyzésemet, abban mindent megtalálsz. A Dow-t a végére nagyon felrántották, visszatették gyakorlatilag 12.700 közelébe. Számomra a nagy megütés longbeszálló volt, igaz, rövid távra, 20-40 pontra tervezek most is, mint mindig. Majd hétfőn kiderül, igazam volt-e.

    Jó hétvégét kívánok Neked is, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés