2011. július 7., csütörtök

Ha egyszer az olaj elindul

Miután lezártam a délelőtti pozícióimat és ezt közzé is tettem itt, a blogon, remek idő lévén úsztam egy jót. Amikor visszaérkeztem, pont abban a pillanatban jött meg a negyed hármas elsöprően jó foglalkoztatottsági adat az USÁ-ból, melyre széttéptek szinte mindent. A gépet még be sem tudtam kapcsolni, telefonon néztem az egészet, s egy instrumentum nem szállt el rettenetesen, az a WTI, melyet napok óta sasolok. Bár már majdnem vettem többször is piaci áron, 97,30 - 97,40 körül, megijedtem, miért nem megy. Aztán amikor átgondoltam, mennie kell, 97,50-en épp nyomni szerettem volna a vétel gombot, de gyakorlatilag pár másodperc alatt lett majdnem 98 Dollár, így lemaradtam, de úgy ítéltem meg, itt még van feljebb, ezért betettem limit vételeket, 97,80-ra, 60-ra is két lotot, még később 90-re is egy lotot, de még az sem teljesült és gyorsan vettem talán az utolsó pillanatban limittel 2 lotot 98,00-án, melyet bő negyed óra elteltével 98,64-en szintén limittel szórtam ki. Kicsit biztonsági eladás volt, ha még egy percet várok, akkor 99 Dollár környékén szállhattam volna ki belőle. De nem baj, nagyon szép ez a plusz is, mely nettó +120 Dollárral növelte meg a számlám egyenlegét.

Van még egy érdekes dolog, a Forint az Euróval szemben ma egészen 261,62-ig erősödött és most is 262 környékén van, amire tavaly április óta nem volt példa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése