2011. július 5., kedd

Mértéktartó WTI long

Gondolom, azt nem kell ecsetelnem, tegnap miért nem nyúltam a piachoz. Ma délelőtt is így tettem, gyakorlatilag szemlélője voltam az eseményeknek. Az idő múlásával szép lassan egy instrumentum került a figyelmem középpontjába, mégpedig az olaj. Az indexekben nem láttam fantáziát, ha muszájból kellett volna valamit csinálnom, akkor inkább shortoltam volna, de hát nagyon benne van a löket a piacban, itt még bármi lehet. Nap közben millió dolgom volt, rohangáltam, intézkedtem, vásároltam. Ahogy közeledett a jenki nyitás, s kirajzolódóban volt, a WTI szeretné elhagyni a 95-ös zónát, elkezdtem betenni a limit vételeimet, mert akkor az volt a meggyőződésem, nagy biztonsággal lehet longgal profitálni.

Amikor felment az olaj 96,40 környékére, s csordogált vissza, betettem a limit vételeket, 2 lotot 96,30-ra (96,27-en teljesült, nagy tételt adhattak el), 2 lotot 96,00-ra (teljesült), 2 lotot 95,70-re (nem teljesült, addig nem ment le), 2 lot stop vételt 96,60-ra (teljesült) és végül 2 lot stop vételt 96,88-ra (ezt a megbízást töröltem). A célár 98 Dollár környéke volt, ennélfogva a limit eladásomat 97,90-re tettem be. Annyi félelmem volt, nyitás után esetleg komolyabb korrekció indulhat USÁ-ban, igaz, ugyan, kicsit lejöttek az indexek, de ez nekem arra volt jó, hogy teljesüljön az egészen kiváló beszerzési áru 96,00-ás limit vételem.

Amikor szépen megtépték a WTI-t, s elment 96,80-ig, s a hasznom is 250 Dollár környékén lebegett, úgy döntöttem, kiszállok és mind a 6 lotot szépen limittel eladtam 96,72-es áron. Csak mellékesen jegyzem meg, mindent telefonon csináltam, de hát ilyenkor a fejemben vannak a grafikonok, talán becsukott szemmel is le tudnám rajzolni őket. Ez a meglehetősen biztonsági kereskedés nettó +242 Dollárt hozott a konyhára.

Érdekes napok előtt állunk, holnap-holnapután talán választ kapunk arra, van-e még kraft felfelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése