2011. július 26., kedd

Mentális feltöltődés közben

A csütörtöki zárás után pénteken természetesen nem gondolkoztam pozíció nyitásán, ennélfogva nem túlzottan kötött le az árfolyamok alakulása. Igaz, figyelmen kívül sem tudtam hagyni őket. Hétfő hajnalban és reggel kifejezetten ideges volt a piac, de a Dax végül még dél előtt szépen magára talált, elég keménynek bizonyult az a bizonyos 7.260-7.280-as szint, ami azelőtt felülről fogta az indexet. A németek gyakorlatilag Európát és a tengerentúli futures-öket vitték is szépen a vállukon.

Lassacskán jöttek a gondolatok, Dax long, többször is, ezüst long a negyed hármas megütése után, majd jenki nyitás után nem sokkal Dow, illetve olaj long. Mindegyiket meg lehetett volna szépen játszani, sokat sasoltam a placcot, de nem tettem meg, mert egyszerűen úgy éreztem, nem vagyok mentálisan felkészült pozícióba lépéshez, majd annak tartásához. Ilyenkor az ember egyszerűen fél mindettől és attól, hogy ellene fordulhat a piac. Tehát hiába voltak jó meglátásaim, mégsem léptem.

Ma egész nap utaztam, délután viszont várakozás közben kicsit belenyúltam a piacba, US30-at longoltam, 2 lottal 12.510-ről limittel és 2 lottal 12.516-ról szintén limittel és ezt a 4 lotot egyben, limittel 12.531-en adtam el. Eredménye nettó +58 Dollár. Ahogy hazaérkezésem után ránéztem a piacra, hát ebből ki kellett szállni... Mielőtt ezt a bejegyzést elkezdtem írni, beleolvastam a tegnap reggel írottba, s bizony szépen jönnek lefele az indexek, a Dow Jones-ra azt mondanám, a mai nap után kötelező lenne benéznie 12.400 alá. A Dax viszont nem hazudtolja meg magát, állja a sarat, hiába, áttépték a szintet múlt csütörtökön, itt már veszik. Ha a Dow teszemazt lecsordogál 400-ig, még azt is el tudom képzelni, a Dax valahogy kibekkeli, hogy 7.290 alatt ne lehessen hozzájutni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése