2011. július 12., kedd

Meleg volt a pite

Kemény 46 óra van mögöttem. Ekkora megütésre azért nem számítottam. Már ezerszer megbántam, hogy a Daxot nem zártam kis pluszban a Dow-val együtt péntek este tíz után pár perccel.  A szerencsém az volt ma, nagyon kis tételekkel voltam bent a pályán és kibírtam még ezt a zúzást is.

Ilyenkor, ha folyamatosan etet meg a piac, vagy azt hiszed, már lassan az irányodba fordul, nagyon nehéz elengedni a pozíciót. Péntek délután negyed háromtól ma, kedd délelőtt 10 óráig hét százalékot esett a Dax, s ez számomra mindenképpenen túlzás. Az olajam egész jól tartotta magát és jó volt a megérzésem, hogy menni fog. A limitárat még pénteken raktam be, most este elment addig, ki is csíptek.

WTI pozícióim a következő helyekről voltak: 1 lot limittel 95,00-ról, 1 lot limittel 96,00-ról, 1 lot limittel 96,50-ről, 1 lot piacin 97,16-ról és 2 lot szintén piacin 97,33-ról. Ezt az 6 lotot most este negyed kilenc körül pakoltam ki limittel 97,38-on, mely a több napon át tartó finanszírozás ellenére is nettó 447 Dollárt hozott. A számlaegyenlegem most is, mint eddig mindig a lezárt pozíciók utáni egyenleget mutatja. Van még egy nagyon komoly feladatom, valahogyan ki kell másznom ezekből a Dax pozíciókból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése