2011. július 15., péntek

Tűréshatár

Próbálta feszegetni a piac a tűréshatáromat az elmúlt napokban. Tegnap és ma, amikor már megnövelt Dax és Dow longokkal vagyok a pályán, bizony sokkal jobban fájnak a megütések, melyekből volt bőven a mögöttünk álló napokon és természetesen ma is.

A Daxom még elég messze van, hogy jó legyen, a Dow karnyújtásnyira, s természetesen pozícióban maradtam. A bika erejét mi sem bizonyítja jobban, hogy a rossz hírek, adatok, például a meglehetősen gyenge Reuters/Michigan adat után sem tudták bezúzni a piacot, s a Dow-nál 12.400 körül már ott toporog kezét dörzsölve milliónyi vevő, hogy olcsón hozzájusson az indexhez.

Nap közben már volt jele annak, a mai nap lehet talán a fordulat, a japánok pluszban zártak, Európa a kezdeti megingást követően szépen emelkedett, naná, hogy a Dax vezetésével, mely ma mindennél erősebb volt. Amikor a jenki indexeket letették a napi minimumra, a Dax mit sem törődve ezzel ezután majdnem a napi csúcsára ment a Dow hezitálásának közepette.

A tengerentúli kereskedés utolsó órájában szép emelkedést produkáltak az indexek, s pluszban zártak. Néhány előrelátó shortos szerintem már kiugrott a pozíciójából, s hacsak hétvégén megint ki nem találnak valami őrültséget, akkor egy szép emelkedő hét elé nézünk.

Tehát minden adott ahhoz, hogy a jövő hét optimistán induljon, s ahogy emelkedik minden, valahogyan majd a hírek is jók lesznek, az adatok is és már mindenki el fogja felejteni az e heti oly nagy problémákat, melyek hétfőn és kedden kisebb pánikot okoztak az európai tőzsdéken.

Legyen kellemes a hétvégétek!

3 megjegyzés:

  1. DAYtrader nagyobb poziciot nem hagy bent hetvegen, kiveve ha stimmel a money management, amit sajnos hianyolok

    VálaszTörlés
  2. Van moneymanagement: All in a neve.

    VálaszTörlés
  3. Szia Philipp!

    Sohasem vitatom el, ha valakinek igaza van. A megjegyzésed jogos a hétvégi pozíció bent tartásával kapcsolatosan, de nem fogok feltétlenül mindig minden szabályt betartani, ha mást érzek, másképp ítélem meg a szituációt. A money managementről pedig annyit, most, stopgyilkos és volás időszakban meg talán ártalmasabb, mint a józan paraszti ész. Több tényező miatt nem szálltam ki hétfőn a pozíciókból, elég, ha én tudom, miért. Persze mondhatnám most már azt is, kicsit ugyan késve, de mégis engem igazolt a piac a Dow esetében (12.600).

    Szia ShortosGyula!

    Amíg nem tudod, mekkora méretekkel vagyok/voltam a pályán, addig felelőtlen ez a beírás. Igaz ugyan, hogy megnövelt, de még mindig ÓVATOS tételekkel pörögtem. Lehet még bajom a Daxszal, ez tény és való, de látod, amint van lehetőségem rá, szépen pakolgatom ki a pozícióimat.

    Tisztelettel, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés