2011. január 19., szerda

Egy kis Dow short

Meglepő, mennyire jól tartja magát az US30. Nyitás után shortoltam meg 3 lottal 11.846-ról és vissza is vettem 11.836-on, mert annak ellenére, hogy Európa, valamint az S&P és a Nasdaq is padlót fogott, egyszerűen nem akart esni. Természetesen visszavételem után már lement a céláramig, 22-ig, de sebaj, megint elraktam egy kis pluszt, történetesen 22 Dollárt. Még vannak 50 környékén limtit eladásaim a Dow-ban, kíváncsi vagyok, felmerészkedik-e arra a szintre.

4 megjegyzés:

  1. Szia Chart Knight!

    Egy újabb követővel gazdagodtál személyemben,engedelmeddel végig kísérném a küldetésed alakulását:) És hadd gratuláljak az eddigi teljesítményedhez!Fantasztikus!!!
    Engem egy-két hónapja talált meg a tőzsde (nem én őt:))és teljesen magába szippantott... Azóta hatalmas tempóban szívom magamba a tudást,de kb. 10 könyv elolvasása után is úgy érzem hogy még nagyon keveset értek meg ebből a világból..
    Remélem a te blogod segít hogy kitisztuljon a kép! Sok sikert és még több profitot kívánok neked!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Péter!

    El sem hiszed, mennyire jólesik az embernek egy ilyen beírás! Ez még több erőt ad küldetésem teljesítéséhez :)

    Először is köszöntelek követőim között. Az eddigi eredményről csak annyit, tulajdonképpen nem olyan nagy trade-ek ezek, 20, 30 Dollárok, de igyekszem JÓ IRÁNYBAN lenni :)

    Hidd el, és ezt nem csak Neked mondom, bármennyi könyvet elolvashatsz, az IGAZI TUDÁST ÉS TAPASZTALATOT csak a piacon, éles számlával és több év kereskedésssel lehet megszerezni. Ezt nem lehet tanulni, ezt meg kell tapasztalni! Meg kell tapasztalnod, milyen egy csúcsra járatott pozíció, meg milyen, amikor kitépi a kezedből a piac a pénzedet. Ezután leszel jó kereskedő.

    A blogom célja, amit már sokszor leírtam; segítsek mindazoknak, akik szeretnek kereskedni és inkább magukban hisznek, mintsem egy forex robotnak. Egy a fontos, ne akarjon senki sem hirtelen meggazdagodni! Az "aprópénzeket" a piac mindig készségesebben nyújtja át egy magunkfajta tradernek :)

    Köszönöm jókívánságaidat, én is jó szelet kívánok Neked a placcon, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés
  3. Szóval akkor te nem is hiszel a forex robotok sikerességében? Mert én is gondolkoztam ezen a kérdésen, csak azért félnék egy algoritmus kezébe adni a pénzem...

    VálaszTörlés
  4. Szia Péter!

    Személyes tapasztalatom nincs a forex robotokkal kapcsolatban, de sokat olvastam róluk. Egyszerűen nem hiszem el, hogy állandóan nyereséget termelnek és az eredményességüket szemléltető grafikon gyakorlatilag egy vonalzó mellett húzott egyenes, mely a bal alsó sarokból a jobb felsőbe tart.

    Üdvözlettel:

    CK

    VálaszTörlés