2011. január 10., hétfő

A piac markában

Először egy semleges hír; reggel meglongoltam a jurododót 1.2916-ról egy lottal, s annyit bizonytalankodott, még a délelőtt folyamán nullában kiraktam.

A másik a DAX. Az a mondat ismerősen cseng nektek gondolom: " A pozi beszél belőled!". Ma (meg pénteken is) amatőr hibák sorozatát követtem el. Nem is értem magamat, hogy hihettem ennyire a longban, illetve azt mondanám, hogy bízhattam ennyire abban, felmegy akár közel nullába is a Daxom? A napnál világosabb volt, ütik a piacokat, s főképp a Daxot. Kiábrándító számomra ez a helyzet, s a Dow-t ismét szépen megvették 600 alatt, jellemzően Európa sem esett különösebben, de sajnos a németek jóval több, mint 1%-ot zuhantak és nem tudnak talpraállni. Természetesen összeáll a kép, miért, meg az a bizonyos 6.860-as szint... Az volt a hibám, pénteken, ha már elértem a kétezer Dolláros egyenleget, ha a fene fenét eszik, meg presztízsből sem akartam lejjebb ereszteni. Igen, duplázás után kért egy kicsit (30-50 dolcsit) vissza a piac és ezt megköszönve (hogy ilyen keveset) kellett volna visszaadni. Nem adod? Kérdezte... Akkor kitépem a kezedből...

Ma nagyon óvatosan vettem 1-2 lotokat inkább ahelyett, hogy kiraktam és shortba fordultam volna. Igaz, egészen baráti az átlagáram most, de az index jelenlegi rendkívüli erőtlenségéhez képest csillagászati magasságokban van. Időközben vettem 6.840,3-on egy lotot, amit 55,3-on kipakoltam nettó +9 Dollárral, ennyi pluszt raktam el, de marad a tétova várakozás és a rendkívüli amatőrizmus miatti majdnem "struccpolitika". Persze nincs minden veszve, a jurododó magára talált, nem beszélve arról, hasít a Dow is. Lehet, holnap ezt egy rendkívül jó bevásárlószintnek találjuk majd és fogjuk a fejünket, miért nem vettünk akár többet? Sajnos addig még hosszú az út, de ha így is lesz, akkor is bánkódhatom az elszalasztott lehetőségek miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése