2011. január 12., szerda

Végletek

Amit ez a Dax művel... 6.948-on már gondolkoztam az ismételt beszálláson reggel 8 után pár perccel, 9-kor is még 57 körül lehetett venni. Látván, kelet ekkora emelkedését, lehetett számítani egy felkapásra. Amikor áttörték a 60-at, már nagyon gondolkodóba estem, s amikor lekanyarodott 80-ról, 73-on már tényleg ott volt a gombon a kezem. Aztán sutty, egy pillanat alatt 7.000-re kapták ki és elment a vonat... (most 7.035 felett van). Ezek a vonatok ilyenek. Lehetséges bevásárlószintet említettem hétfőn? Hát ott volt, kérem. A Daxhoz azért is voltam bátortalan, mert az elmúlt két nap elég rendesen kivett belőlem, de most már végül is mindegy. Ehelyett kicsit longoltam az EUR/USD-t, jó lenne, ha áttörné az 1.3020-as szintjét, akkor irány legalább 1.3080.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése