2011. január 4., kedd

Kockázatos olaj long

Látván az USA nyitás utáni helyzetet, kivártam és úgy döntöttem, nem foglalkozom az indexekkel és a devizákkal, annyira bezúzták az olajat, hogy elkezdtem venni 90 USD alatt. Sajnos sokkal tovább esett és az indexek óvatos emelkedését leszámítva semmi sem segített abban, hogy javuljanak a pozícióim. Jóllehet többször kis plusszal eladhattam volna, hibáztam, nem tettem meg (felfele sokkal komolyabb korrekcióra számítottam). Indokolatlannak tartottam ekkora esést, amire komolyan rásegített a Dollár erősödése is. Talán most már konszolidálódott az ár 89,20 környékén, de még mindig nyugtalanító számomra, mert többek között az EUR/USD sem tud feltápászkodni. Ebből éjszakai nézelődés lesz nagy valószínűséggel, talán holnapra javulok kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése