2011. január 10., hétfő

Egyre inkább tartok a longtól

Itt van nekem ez a péntekről áthozott DAX longom, hát mit mondjak, most már nem vagyok nyugodt, egyre jobban félek a longtól. Európa persze fordíthat a pillanatnyi hangulaton, megannyi példa volt erre, de ha ilyen érzések fognak el, már a pozíció záráson illik gondolkozni, ezt teszem én is, egyre kevesebb esélyt látok arra, hogy legalább nulla közelébe elmenjen az index. Nem vagyok az a remegő kezű trader, ennélfogva várok még természetesen, de nem szeretném elengedni a mínuszt.

2 megjegyzés:

  1. remélem időben zártad a pozíciódat! sajnos eléggé esett most a dax

    VálaszTörlés
  2. Szia Philipp!

    Köszönöm érdeklődésedet, az új bejegyzésben megírtam, mit csináltam. Ilyen helyzetekben azért megremeghetne a kezem...

    Üdv:

    CK

    VálaszTörlés