2011. január 14., péntek

Idejében zártam a shortomat

Ma egész nap nem tudtam a piacokra figyelni, délelőtt néztem kicsit, hogy alakul a pozíció, de annyira óvatosan csordogált lefele a Dow (a UK100 bezzeg szakadt, a DAX meg leüthetetlen volt), hogy 12 után úgy döntöttem, inkább lezárom kis pluszban, mintsem stop-ot teszek be nullába. Az 5 lotot így 11.718-on vettem vissza. Egyéb elfoglaltságok és internet elérhetőség hiányában biztosabbnak láttam pozíció nélkül tölteni a péntek délutánt. Zárásom után majdnem leesett a céláramra, 11.675-re. Ha ott tudok lenni a gép előtt, 11.700 felett biztosan nem nyúlok hozzá, de nem bánkódom, sőt, most, a pillanatnyi értékek láttán, hogy így széttépnek mindent, az a mondat jut ismét eszembe: jobb a békesség :). Ismerjük a jenkiket, ki fogják venni a 11.800-at, addig nem nyugszanak, a Dax jó szokásához híven már példát is mutatott, megtette a kötelezőt, 7.100 fölé kukkantott. A tegnapról áthozott Dow shortom nettó +42 USD-t hozott, 2.106 most a számla egyenlege. Mindenkinek jó hétvégét kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése