2011. január 7., péntek

Felesleges péntek délutáni pozíciónyitás

Úton hazafelé már fogalmaztam is meg a gondolataimat a pénteki kereskedés veszélyeiről, valamint a mai meglehetősen volatilis napról, s el is határoztam, nem nyitok már pozit. Amikor bekapcsoltam a gépet, a DAX-ot pont a mai oldalazós sáv aljáról szippantották fel és már 6.960-on állt. Gondoltam, meglongolom 3 lottal, sajnos meg is tettem 6.960,5-ről, de most nem indult meg elképzelésemnek megfelelően, sőt le is hozták majdnem 30-ig. Az utóbbi negyed órában valamelyest ismét elindult felfelé, de csak akkor vagyok nyugodt, ha komolyan átviszi a 60-at. A célár a 80-as szint, de ez nehéz lesz, az biztos. Teljesen felesleges trade volt, nem tájékozódtam előtte alaposan, de ilyenek is vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése