2011. január 7., péntek

Hajnali kereskedés

Miután lezártam a jurododó longomat, bettettem limit vételeket, összesen 2 lotot. Butaság volt. Teljesültek, az átlagár pontosan 1,30000 lett. Nagyon erőtlen volt az Euró, reggel korán képtelen volt áttörni a 1,2995-öt, majd az európai nyitás után az 1,30-at. Eközben láttam, hogy elindult a DAX. Lemaradtam a longról, gondoltam. Hamarosan 7.000-ről elég szépen  megütötték, 70 alatt shortolni szerettem volna, de egyszerűen nem teljesült az order, mindig visszadobott, végül 6.954-en sikerült 5 lotot eladni. Ekkor már szép mínuszt termelt a jurododó, arra törekedtem, egy optimális pillanatban inkább megszabadulok mindkettő pozitól, mert a DAX ugye többet hozott az 5 lotjával. Sikerült ez a pillanatot elkapnom, a jurododót 1.2975-ön zártam 50 Dollár mínusszal, a DAX-ot pedig 6.942,5-ön vettem vissza nettó 63 dolcsi plusszal. A kettő eredménye +13 USD és ez a lényeg. Zártam, mert megint rángatják a piacot, meg kell becsülni a kis pluszt is, jöhetnek még meglepő fordulatok. Akadt most némi elintéznivalóm, valószínűleg csak délután leszek a pályán, de ahogy magamat ismerem, lehet, hogy telefonról dobok egy megbízást.

2 megjegyzés:

  1. Szép estét!

    Szeretnék sok sikert és nagy kitartást kívánni ehhez a nem minden napi vállaláshoz! Engedelmeddel figyelemmel kísérném a történteket!
    Az eltelt egy hónaphoz gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mérges!

    Neked is szép estét! Köszönöm szépen kedves gondolataidat és jókívánságaidat, természetesen örömmel üdvözöllek olvasóim egyre nagyobb létszámú táborában! Nagyon nagy fába vágtam a fejszémet, az eltelt egy hónap pedig minden nehézségei ellenére valóban jól sikerült.

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés