2011. január 12., szerda

Araszolgatás

A számlámon. EUR/USD long 1 lot 1,3004 -1,3008-ig, majd 2 lot 1,3018 - 1,30255-ig. Bosszantott, hogy ennyire kimaradtam a Dax longból. Emellett úgy éreztem, az Eurónak erősödnie kell, ezért longoltam. Igaz, megy, de nagyon nyögvenyelősen, emiatt zártam gyorsan. 1,3020 felett egyszerűen ki kellett volna szakítaniuk. Szerény pluszt raktam el, 4, illetve 15, összesen tehát 19 dollárt. Becsülni kell ezt is. Türelmetlennek érzem magamat kereskedés szempontjából, pedig kipihenten ébredtem, lehet, kissé belefáradtam ebbe a folyamatos kereskedésbe és blogírásba. Gondolom, nem mondok újat, ma brutál longos a pálya, minden lebökést megvesznek. Amikor a Dax ennyire elemében van, ma még további napi csúcsok jöhetnek, természetesen ez a többi indexre ugyanúgy vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése