2011. január 18., kedd

Ma folytatódhat a Dollár gyengülése

Először a tegnapról. Reggel nem ment fel a kívánt szintig a jurododó, - igaz, pár pont kellett volna csak hozzá, - ezért nem nyitottam shortot. Továbbá sok dolgom volt és ilyenkor, USA szünnapon tanácsos ezeket elrendezni.

Ma reggel viszont már longosnak láttam a jurododót, meg a kábelt is. Megjátszottam őket, igaz, nagyon rövid időre, de remélem, ez a trade kimozdít kicsit a holtpontomról, mert mostanában nem igazán éreztem bátorságot a piacra lépéshez. EUR/USD: 1 lot 1.3349 - 1.3359, GBP/USD: 1 lot 1.5947 - 1.5953, +10 illetve +6 USD haszon.

Közben nézem az indexeket, a DAX pár perccel ezelőtt ismételten új csúcsra ment, történetesen 7.133,0-ra. Még 7.090 környékén is gondolkoztam longon, de gyorsan elhessegettem ezt a gondolatot, mert azért innen már tényleg bátorság. És tessék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése