2011. január 3., hétfő

Elszalasztott lehetőségek

Délelőtt többször hajszál híján nem longoltam meg a Daxot, aztán elment mellettem, mint egy expresszvonat... Korrigált is rendesen, talán emiatt nem igazán éreztem komoly késztetést, hogy beszálljak. A kábelről is lemaradtam, mert az 1.5460-as szintről szándékoztam longolni, de túl gyorsan kapták fel és sokat tétováztam. Azért egy kicsi jurododó longot sikerült elcsípnem, 1.3311 és 1.3319 között 2 lottal, majd 1.3310 és 1.3314 között egy lotttal, összesen +20 dolcsit hozva ezzel a konyhára. Késő délután megshortoltam 700 alatti átlagárral Dow-t, sajnos ezzel még mínuszban vagyok és nem áll jól a szénám, mert a körülmények nem engedik korrigálni. Lehetséges, holnapig várok vele. Most látom, az olaj kapott egy kisebb pofont, ez a shortosoknak jó jel lehet, elvileg tudhat simán így első szuszra az US30 11.680-at. Kicsit felette szívesen le is zárnék, jóllehet az első visszavételi ár, amit betettem, 11.664 volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése