2011. január 13., csütörtök

Új csúcsok után

Természetesen a válság utáni időszakra értem az új csúcsokat. Gondolhatjátok, hányszor számoltam tegnap át, hol tartanék a jó kis 6.917,9-es átlagárú 7 lot Daxommal. De ugyan, ki tudta ezt? Még délelőtt azt írtam, jöhetnek ezek után is új napi csúcsok. Hát igen, jött a 45, a 46,3, az 53, az 58,8, a 70,3 majd este 10 után a fénypont, a 7.090,0. Igen, ismerjük ilyenkor a Daxot, ez a másik véglet, ekkor semmi sem elég, mindig van feljebb. Tudtam, belenyúlhatok 25 körül, később is sok lehetőség volt 30-35 környékén venni, de a sok pozícióban töltött idő és a hirtelen túl magasan tanyázó index elbátortalanított. Nyugalmat szerettem volna és nem poziban izgulni. Magától értetődően bánom a tegnapi napot, de remélhetőleg lesz még rengeteg lehetőség a jövőben. Azért ekkora órás gyertyát, amit tegnap reggel 9 és 10 óra között odavarázsoltak a csártra, ritkán látni.

A mai napon az eddigi tapasztalataim szerint óvatos oldalazós emelkedés jöhet, ez annyit jelent, nem kizárt, kiveszik a 7.100-as eladókat a Daxnál, s ha már kivették, irány a 7.120. A vevők soraiba nem állok be, nem szeretem elöl törni az utat, mert nap végére, illetve holnapra azért szépen visszakanyarodhatnak az indexek. Ami még érdekes, a jurododó tegnapi emelkedése. Ugye gyengének tartottam az Eurót ahhoz, hogy áttörje felfelé a szintjét, ezért kiszálltam, ebben igazam is lett első körben, lepofozták ezután majdnem 1.2960-ra, de onnan már tényleg megjött a lendület és a szétshortolt devizapárt csak eltépték 1.3140 fölé. Simán jöhet további Dollár gyengülés, egyelőre zöld utat kapott felfelé ennélfogva a jurododó is.

Szívem szerint az indexeket már shortolnám, de sok adat jön, gyorsjelentések is, inkább pozi nélkül nyugalomban mozizom a piacot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése