2011. január 5., szerda

Brutál olaj tépés

Amin én keresztülmentem itt az olaj longommal az elmúlt 24 órában, ahhoz gyomor kell... Megérte kitartani, remélem, sikítva zártak azok a shortosok, akik eszméletlen prés alatt tartották drága olaj barátunkat. 2 lotom volt 89,80-ról és még 2 lot 89,18-ról, limittel eladtam mind a négyet 89,70-en. A nyereség sokkal több is lehetett volna, ha megvárom, tudja-e a 90-et (tudta), de ha ekkora mínusz után pluszt rak el az ember, akkor egy szót se szóljon. Még tegnap tettem be a limit eladást, hozzá sem nyúltam. Az olaj +74-et hozott, ezzel bő egy hónap alatt gyakorlatilag megdupláztam a tőkémet. A számláló 1.972 USD-t mutat.

3 megjegyzés:

  1. Kezdeti szkepticizmusom igencsak elhalványodóban... ügyes vagy! kitartó munka. Így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szia Jeune18!

    Köszönöm szépen a bíztatást, de tudod, ezen a placcon bármikor jöhetnek kellemetlen meglepetések. A fogadóirodáknál még mindig egy a nagyon sokhoz lehet a győzelmemre tenni :). Ettől függetlenül természetesen hajtani fogok, akár erőn felül is, szeretném a célomat elérni, megnyerni a fogadást!

    Üdv:

    CK

    VálaszTörlés
  3. Szia "Névtelen"!

    A következőket írtad 2011. január 6-án 13:05-kor:

    "Nem értem...1000 dolcsi kezdőtőke és full lotokkal kötsz...csúnya vége lesz, hacsak nem vagy iszonyat mázlista."

    Igazat adok neked, ez a megjegyzés JOGOS, de eddig csak két napra állja meg a helyét, a tegnap előttire és egy december közepei napra. Többször említettem, az elején muszáj nagyobb kockázatot vállalnom. Benne van a pakliban, hogy leamortizálom a számlát. Próbáld ki, mekkora felelősség és presztízs kitárni minden nap a lapjaidat itt és kereskedni, meg hozni a terveket!

    Az eredeti bejegyjésedet azért töröltem, mert név nélkül ne írjon nekem itt senki semmilyen megjegyzést, annyira azért tiszteljük már meg a másikat, hogy odaírjuk a saját nevünket. Igaz, én is anonym vagyok, de azt hiszem, ez érthető.

    A másik, a tájékozatlanság, mert nem nézted meg alaposan, milyen fogadást kötöttem, milyen terveket kell hoznom és ehhez milyen kockázatot kell vállalnom. Van a blog alján egy táblázat, ahol mindent megtalálsz. A havi %-os elvárások a végére már csak +10%-ok lesznek, a tőke növekedésével rám nehezedő teher arányosan csökken.

    Tehát az elejét kell kibírnom, hogy mozgásteret alakítsak ki magamnak, utána szerintem már könnyebb lesz.

    TAGADHATATLAN, EHHEZ SZERENCSE IS KELL.

    Továbbá az eddigi tapasztalatok. Sok-sok olyan nap van a hátam mögött, amikor napi 12-16 órát sasoltam a grafikonokat. Most már ez csak pár óra :) Bízom ebben, továbbá az ösztöneimben.

    Sikeres kereskedést neked is, köszönöm a megjegyzésedet, maradok Tisztelettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés