2011. január 5., szerda

Kiábrándító helyzet

Nem tudtam kitenni az olajat éjszaka illetve kora reggel, ehelyett végignéztem, hogy csorog le a tegnapi szintjére. Hiába, a stop az stop, ha oda érkezik az ár, nem kezd el filózgatni. Hittem abban, már megtalálták a devizák is az aljukat, s ez segíthet az olajnak, de jártányi ereje sem volt. Nemrég nagy bánatomra, bizonytalanságomból kifolyólag nem shortoltam meg a DAX-ot 6.925-ről (szintén a gombon volt a kezem, 5 lottal), s ezt nagyon bánom, mert a vártnál is lejjebb, 6.867-ig esett le mindössze kettő perc alatt.  Az aljáról óvatosan elkezdtem longolgatni, sajnos óriási mínuszban ülök, nem is tudom, miben bízhatok, talán a jenkik ha itt taláják a piacot, elkezdik feltépni. Délutánig ki kell tartanom bárhogyan is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése