2011. január 21., péntek

A mai nap számomra pihenőnap

Pedig szerintem csukott szemmel short! De ma olyan helyen leszek, ahol egyáltalán nem tudom ellenőrizni a pozícióimat, a kapcsolatot sem tudom tartani senkivel telefonon sem, s ha mégsem jön be az elképzelésem, akkor meg lőttek a hétvégi jókedvnek :). Látva itt kelet esését, kétségem nem fér hozzá, bármekkora bika is a piac, hogy meg fog törni ma az US30 és szerintem ma leeshet 11.680-ig is. Olaj megint 90 alatt, Európa nem tud feltápászkodni, nincsenek vevők, a jenkik egyedül nem fogják talpra állítani a világot ezen a napon. El fog fogyni a muníció. Persze ez szubjektív.

A tegnapi napról. Este átgondolva bátortalanságomat, kissé bosszús voltam önmagamra, miért nem léptem akár nap közben is, sőt hazaérkezésem után este 8 és 10 között, pedig számtalanszor a gombon volt a kezem. 11.840-ről már igazán adhattam volna a Dow-t, na mindegy, ezen már túlvagyok :).

Más. Olvasói kérésre a pontos megértéshez és számolásokhoz közöltem a kötésegységeimet, melyet a jobb oldalon találhattok. Mindenkinek jó kereskedést kívánok a mai napra is!

3 megjegyzés:

  1. Ez a short szentiment ma nem túl kifizetődő, még szerencse, hogy a mai nap kimarad. Kajak oda lenne az eddig megszerzett profit java...

    VálaszTörlés
  2. Szia Laci!

    Magamat idézem: "Pedig szerintem csukott szemmel short!" Kiábrándító és megfontolatlan mondat. Teljesen jogos a kritikád, azért abban helyesbítelek, mostanában 2 lottal kezdek Dow-n, s ha 50 körül már rávisz a lélek, hogy megshortoljam, 11.900 környékén még nem lett volna nagy baj, a nyereségem mindössze 8%-át adtam volna vissza, ami elenyésző és nem a "java". Itt nem ez volt a baj, hanem a kijelentés és már írtam is egy új bejegyzést, melyben a piaccal szembeni alázatot hiányoltam. Ez számomra a kellemetlen, de emberek vagyunk, nem tévedhetetlenek. Amint látod, a short nagyjából az US30-on kívül megállja a helyét, de ugye még passzát szelek fújnak jó darabig...

    Köszönöm a kritikát, mely ráébresztett ezekre a fontos dolgokra, amit mindig szem előtt kell tartanom!

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés