2011. január 20., csütörtök

A piac már érzi, de még nem hiszi el a short eljövetelét

Nemrég érkeztem haza, egész nap úton voltam és ezen a kicsi számlán nem mertem pozíciót nyitni. Ellenben ahol nagy tőke és nagy háttér állt rendelkezésemre, bizony odatettük magunkat és bármennyire is ragaszkodtak a 800-as, meg 830-as Dow-jukhoz a befektetők, jókora tétellel ismét beshortoltam a placcot (persze, hogy iPhone-ról) és szépen 750 környékén le is zártunk. Ott nem számított, ha elmegy még feljebb, akkora tartalékok állnak rendelkezésre. A kora reggeli megérzésem a devizákkal kapcsolatban bejött, de amint ezeket a szinteket átvitték, szépen beütötték őket. Hát igen, mozgás van kérem. Tulajdonképpen ez a mai nap is egy daytrade paradicsom volt, kár, hogy nem tudtam ugyanúgy végig a gépnél lenni és nagy monitoron sasolni a történéseket, mint tegnap. Nagy valószínűséggel gyarapítottam volna ezt a kis számlámat, de nem lehetek elégedetlen, meglehetősen jól állok így is. Azért este még ránézek a piacra, hátha... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése